Egitura zurrunetako mundu batera egokitzen ez den ama bat da protagonista: sistemaren egiturak, egitura familiarrak, emakumetasun-egiturak, etab. Norabiderik ezean eta okupatzen dituen lekuen jabe izan gabe, seme-alabak abandonatzea erabakiko du bulkada batean eta basoan barneratuko da. Zuhaitz erraldoiak, esku astinduak eta uneoro gidatuko duten izara batzuen jakinkizuna agertuko dira. Atmosferatik, zuriz jantzitako emakume batzuk agertu eta lagundu egingo diote amatasun-doluan.