Sare sozialetako eztabaidek bizia ematen diete Mexiko Hiriko Paseo de la Reforma pasealekuko estatuei. Zikloak tartekatuko ditu giroak: kaosa eta ordena, adierazpena eta zentsura, memoria eta ahanztura. Aro dekolonial eta feminista berri bat iritsi da. Hiriko espazio publikoaren eta haren sinboloen aldaketetatik errealitateak sortuko dira.