Carlos bere bulegokide Oliviaz zeharo maiteminduta dago. Lanean, Carlosek ez dio inoiz hitzik egin Oliviari, baina noizean behin espiatu egiten du hura konturatu gabe. Gauero, oinez paseatzen dira biak, somnanbulu, elkar topatu arte. Eremu mistiko horretan elkar ezagutzen ari dira. Egunez, ez dute elkar ezagutzen, ez diote elkarri hitzik egiten, bakoitza bere gelan geratzen da. Esnatuko al dira ala, ostera, ametsetan jarraituko al dute, inguruko zuhaitzen antzera?