Etorkizun hurbil batean, Alemanian, queer pertsonak are bazterkeria eta arrisku handiagoan daude. Neguko azken egunean, Omar kartzelatik askatuko dute eta, lehen geldialdi gisa, Avari −bere lagunik onenari− bisita egingo dio, hark espero ez bazuen ere. Munduak lur jotzen jarraitzen du eta beldurra itxaropena garaitzen ari da agidanez.