ETAn funts-funtsezkoa izan zen pertsona bati egindako elkarrizketa esklusibo bat aurkezten da No me llame Terneran: Josu Urrutikoetxeaz ari gara (Josu Ternera ezizenez ezagunagoa). Jordi Évoleren eskutik, talde terroristari barrutik inoiz ikusi gabeko begirada bat ematen dio dokumentalak, zenbait une erabakigarri jorratzeaz gain (2018an desegin zen). Gatazkaren biktima bati duela ia 50 jasandako atentatuaren inguruko zalantzak argitzeko aukera eman dion elkarrizketa tirabiratsu eta sakona.