Eva eta Adan paradisuan esnatu dira, baina ez dakite paradisua zer den. Aurkitzen duten guztia gozatu, jolastu eta jaten dute, harik eta egun batean Adanek zerbait gehiago nahi duen arte. Zerbait berria, urrundik datorren zerbait. Jainkosa izango da arriskuaz ohartaraziko duena.