Urte asko Beijingetik noraezean eman ondoren, Lin Shanshan hegoaldeko bere jaioterrira itzuli eta amonarekin bizi ohi zen etxe zaharra ostatu bihurtu zuen. Lau istorio zoragarri eta hunkigarri bizi izan zituen gonbidatuekin hor.