Leku ezkutu batean, Lima aldirietan, oso auzo txiro batean, patuaren apetek existitzea ahalbidetu zioten eskola bat dago: Pachacútec Sukaldaritza Eskola. 15 urtez baino gehiagoz, eskolak 400 sukaldariren baino gehiagoren bizitza goitik behera aldatu du, bizi zuten pobreziatik atera dituen ogibidea eman baitie eta ametsak eman baitizkie eta, horrenbestez, Peruko sukaldarien belaunaldi berri bat sortu baitu. Film dokumental honek eskola horretan ikasketak amaitu eta gaur egun mundu osoan arrakasta duten hiru ikasle gazteren kasua kontatzen digu. San Frantziskon, praktikaldi gisa hasi zen horrek Peruano jatetxe ospetsu bateko gozogintza-chefaren postura eraman zuen Jhosmery. Luxenburgon, Gersonek xede modernistak dituen sukalde bat zuzentzen du. Eta Liman, Alanek cevicheen ekintzailetza-proiektu arrakastatsu bat atera du aurrera. Aurrera egiteko aukera bat ikusi zuten gastronomian horiek denek.