Alicek (Pugh) and Jackek (Styles) are lucky to be living in the idealized community of Victory, the experimental company town housing the men who work for the top-secret Victory Project and their families. Life is perfect, with every resident’s needs met by the company. But when cracks in their idyllic life begin to appear, exposing flashes of something much more sinister lurking beneath the attractive façade, Alice can’t help questioning exactly what they’re doing in Victory, and why. Just how much is Alice willing to lose to expose what’s really going on in this paradise?