La Polla Records, one of the most legendary punk bands, returns to bid its farewell. To celebrate the group's last tour, its singer, Evaristo Páramos, revives 40 years of history from his town in the Basque Country. This is the extraordinary tale of villagers who revolutionised incensed music with songs turned into hymns by their thousands of followers.