Ya Nina / Lucky Girl is a realistic drama based on true events: the sudden change of life experienced by successful TV star Nina following cancer diagnosis and the loss of her arm. The storyline takes the main character from the highest peak of her beautiful life to the darkest place possible. Nina discovers a whole new world, a world she doesn’t accept but is forced to live in. Finally, she loses all hope of recovery and rejects treatment after the death of one of her friends, also a cancer patient. But the love of those closest to her will convince her to fight for her life and to accept experimental treatment.