Yusuke Kafuku is a stage actor and a stage director. He is married to Oto, who works as a playwright. Although they have a happy marriage, Oto suddenly disappears, leaving behind a secret. Two years later, Yusuke lands a job as the director of a theatre festival and heads to Hiroshima, driving his car. There, he meets his exclusive chauffeur Misaki, a woman of few words. While spending time with her, Yusuke learns things he has ignored.