October 2015. French Customs seized seven tons of cannabis in the heart of the capital. The same day, Hubert Antoine, a former mole with a hazy past, contacts Stéphane Vilner, journalist at Libération. He claims to be able to demonstrate the existence of the State's drug trafficking led by Jacques Billard, media figure and high-ranking French police officer. Suspicious at first, the young journalist finally dives into the investigation. It leads him to the darkest corners of the Republic.