Irene is fifteen years old and lives in a centre for juvenile offenders. She has just realised that she’s pregnant and is determined to turn her life around with the help of Javier, one of the centre educators. Javier invites her to come and live out her pregnancy with himself and his wife Adela in their house in a remote and rugged spot in the mountains. The only condition is that, in exchange, she must agree to give them the baby she is carrying in her womb. This feeble pact will be threatened when Irene starts to feel that the life growing inside her is her own.