Susana has to leave her life in Paris working as a model to return to Madrid. Her grandmother Pilar has just had a stroke. Years ago, when Susana’s parents died, her grandmother had brought her up as if she were her own daughter. Susana needs to find someone to take care of Pilar, but what should have been only a few days with her grandmother will end up turning into a terrifying nightmare.