A streetlamp marking the limit of a town in Aragon’s Eastern Strip lights up at nightfall. Angelica, a woman of Romanian origin living in the town, witnesses the birth of a foal at the stables where she works. The little creature’s struggle to free itself from the maternal placenta, its condition of ghostly and borderline existence, pierce her to the extent that she will be unable to shake off the image.