A biographical documentary which explores, like a river, the length and breadth of the figure of Enrique Villareal. A kind-hearted portrait where individual memory converges with its collective counterpart to bring us a tale taking an in-depth look at the historical and vital background of one of the leading lights of Rock & Roll in Spanish. An emotional story where we can observe the different faces and paths embraced by this singular artist. This is the story of a being who walks crooked so that he can see what's on the other side. It is the story of Enrique Villareal, “El Drogas”.