Six riot police proceed with an eviction in the centre of Madrid, but things go wrong and a man loses his life. An Internal Affairs team is given the task of investigating the facts and the six riot police are accused of manslaughter. The squad set about trying to find their own way out, leading to their separation and, finally, complicating the situation even more. Laia, one of the Internal Affairs team, becomes obsessed with the case and ends up discovering that, behind the fateful eviction, there’s a lot more than meets the eye. Series of six episodes, each running for 50 minutes.