Raquel is a desperate woman. Her personal situation has driven her to the point where she needs 35,000 euros (colloquially known as '70 binladens'), and she needs them in the next 24 hours. Her last hope is a bank loan. When two armed robber burst into the place just as she’s about to seal the transaction the situation will become complicated for Raquel, who has no choice: time’s running out and she has to leave there with the money, no matter what the cost.