Zhou Zenong is a gangster recently freed from jail who becomes a fugitive that same night when a gang meeting goes wrong, leaving a policeman dead. Attempting to hide while recovering from his wounds, Zhou meets Liu Aiai, a prostitute who may have been sent to help him, or perhaps to hand him over to the police detective in exchange for a large sum. Pursued by the gangs and by a herd of officers apparently encompassing the entire city of Wuhan, Zhou must decide just how much he’s willing to sacrifice both for this stranger and for the family he left behind.