Stéphane has recently joined the Anti-Crime Squad in Montfermeil, in the eastern suburbs of Paris. There he meets Chris and Gwada, two highly experienced colleagues, and soon discovers the tensions existing between the different local gangs. First work from Ladj Ly, a French director born in Mali who landed the Jury Prize (jointly with Bacurau) at the last Cannes Festival.