1945, Leningrad. World War II has devastated the city, demolishing its buildings and its residents’ lives. Two young women, Iya and Masha, will struggle to rebuild their lives in a city in ruins. Following his debut with Tesnota / Closeness (Zabaltegi-Tabakalera, 2017), with this film the young Russian director Kantemir Balagov garnered the best director award at Un Certain Regard in Cannes.