Fabienne is a French movie star. She lives surrounded by men who love and admire her: her new partner, her ex-husband, her agent... She decides to publish her memoires and her daughter Lumir returns from New York, where she lives with her family. The reunion between mother and daughter soon turns to confrontation: truths will come out, scores will be settled, there will be talk of love and resentment.