Two women who have spent their whole lives together must deal with the illness affecting one of them. The sick woman decides not to have treatment and they move into a cabin in the woods to wait for the day that death will come into their lives. The situation sees the resurfacing of the love that time had buried under the routine. Gradually their relationship will strengthen as death bides its time outside the cabin.