Dug, a caveman, and Hobnob, a wild boar, are the protagonists of this new adventure from the Aardman Factory in which two civilizations, the Stone and Bronze Ages, compete to make their mark on history. How? In the best way shown to them by their ancestors: with a football match set to be the mother of all games!