Two teens from San Gregorio Atlapulco, Cagalera and Moloteco, are desperate to escape from the oppressive circumstances of their existence. Hearing about the opportunity to purchase membership in an electricians' guild, which could transform their lives, they enter the spiral of Mexico City's dark criminal world in a bid to buy their freedom. Special screening at the Cannes Film Festival.