On the summit of an imposing mountain, in what looks at first glance like a summer camp, eight guerrilla children going by the name of ‘The Monkeys’ live under the attentive gaze of a paramilitary sergeant. Their sole mission is clear: to take care of the doctor, an American woman they’ve taken hostage. When this mission is threatened, the trust between them will come under suspicion. Special Jury Prize at Sundance.