Luisa is a small-town girl who arrives in Mexico City to work in a cake shop run by Don Albino, a widower with two small children who soon realises the girl’s great talent for decorating cakes. Although Luisa is fond of Don Albino’s children, she rejects his advances because she is about to be married. But on the wedding day the groom doesn’t appear. Devastated, Luisa returns to the cake shop, where she pretends to be married and pregnant.