One of the candidates running for town mayor is murdered. The suspicions of the public prosecutor’s office fall on Rosauro Castro, the local despot. Rosauro’s young son is accidentally killed in a shoot-out. Rosauro wants revenge, but is intercepted by the mayor, his partner in crime.