Carlos Saura, a living legend. Felix Viscarret, a director who wants to make a film portrait of the great master. He comes up with a plan. He thinks it’s brilliant. He’ll show the intimate side of Saura through conversations between the genius and his 7 children. Everyone accepts. But Saura doesn’t like talking about the past. Viscarret insists. Saura likes painting. And photography. Viscarret doesn’t give up. He tries again. Saura likes painting. And photography.