Muchos hijos, un mono y un castillo (Lots of Kids, a Monkey and a Castle) is about Julita's childhood wishes, and all three have been granted. When her youngest son realises that his mother has lost the vertebra of his murdered great-grandmother, kept for three generations, the family launches into an outlandish search among the weird and wonderful objects Julita has hoarded in her more than 80 years, revealing a very picturesque gallery of characters. In fact Julita is about to find the meaning of life. Winner of the Best Documentary Award at Karlovy Vary.