An in-depth uncompromising portrait of a living surf legend, Take Every Wave examines the life of an extraordinary individual fuelled by fear, ambition and challenge. This rip-roaring account of his life gives us a rare and intimate glimpse into what drives an elite athlete to follow the rules or break them; revealing how he changed the face of the sport, the legacy he built, and the price an athlete pays for greatness.