Alanis works as a prostitute. She has a baby and, with her friend Gisela, shares the flat in which she lives and attends to her clients, until two municipal inspectors close down her home and arrest Gisela, accused of procurement. Let down by everybody, Alanis heads for her aunt’s place, across from the Plaza Miserere. From this mixed race and violent neighbourhood, Alanis struggles to recover her dignity, help her friend and take care of her son. She offers her services in the street, but even that has its own rules and Alanis must fight for her place.