Jooyong, a soldier serving his duty in the Korean army, attempts to expose the abuses of a senior soldier but fails. On the day Jooyong's platoon goes on a night out as a group, the senior soldier tries to find the culprit who attempted to report him. Yet another violent situation results in breaking a tooth of a second private soldier, and Jooyong takes him to his brother-in-law's dental clinic...