When the Frog King announces that the winner of the Froglympics will win the hand of his daughter Princess Froglegs in marriage, she runs away. Disguised as a commoner, she befriends a street vendor, Freddy, and starts training with him for the games, determined to win and thwart her father’s marriage plans. Meanwhile, the villainous snake Serpent has ideas of his own to ruin the Froglympics and take over the kingdom. Freddy and Princess Froglegs must save the Frog Kingdom from Serpent’s wicked clutches.