Cali, Kolonbia. Amaranto (60 urte) bankuko kutxazaina zen, eta duela zenbait urte kaleratu zuten lanetik; hala ere, bere lantoki ohira joaten da oraindik ere, zeregin txikiekin laguntzeko. Garraio blindatuak eskudiru kopuru nabarmena entregatu behar duen egunean, lapurreta erraz bezain aparta egiteko aukeraz jabetuko da Amaranto.