Tatik eta Renetek argazkiak, bideoak eta musika trukatu zituzten beren mugikorretan, eta eskolako azken txangoan begietara begiratu zioten elkarri. Baina, maitasun-istorio baten hasiera izan zitekeena, amaiera bihurtu zen.