Rodantes filmak hiru pertsonaiaren bizitzaren berri emango digu: Tatiane gazteak atzean utziko du São Paulo, bere iraganeko arazo konpongabeen ondoren bere bizitza berregin nahian; bere sexualitatea ezagutzen ari den Odair gaztea arriskutan sartuko da familiako etxetik joaten denean; eta Henry haitiar etorkina bere bi haurrak aurrera ateratzeko borrokatzen ari da, emaztearen heriotza eta gero, Brasilgo aurrerabide eta pobreziaren erdian. Noizean behin Rondônia estatuan elkartzen dira, kaosaren erdian. Noraezean dabiltza: horixe dute lotura bakarra.