Nahuel berezko jokabide bortitza duen nerabe bat da. Bere amaren heriotzaren ostean, Patagoniara bidaiatuko du, Argentina hegoaldera, eta han bere aita biologikoarekin aurkituko da, hamarkada batean baino gehiagoan hura ikusi gabe egon ondoren. Ernesto ehiza-gidari errespetatua da; mendian bizi da bere bigarren emaztearekin eta alabekin. Aitari eta semeari ez zaie erraza izango elkartzea; biak ala biak harroak dira eta erresuminduta daude. Egoskortuta, edonolako kontaktua izateari uko egingo diote. Hala ere, asteak joan eta negua finkatu ahala, Nahuel amore ematen hasiko da. Hasierako etsaikeriak jakin-minari emango dio bide, aitaren ehiza munduarekiko eta inguru horretan ezagutuko duen nerabe taldearekiko. Bestalde, semearekiko duen maitasun ukaezinak Ernestoren gogortasuna samurtuko du...