Neskatxa batek ama gogorra dauka, helduen munduan bizitzeko prestatzen ari baita. Haien bizilaguna hegazkinlari zahar bat da, bihotz onekoa eta bitxia. Gizonak dena posible den mundu paregabe bat erakutsiko dio neskatxari. Berak, duela denbora asko, Printze txikiari esker ezagutu zuen mundu hori.