Aldaketak egiten ari dira Gotham hirian. Joker zitalak hiria konkistatu nahi du, eta Batmanek hiria haren erasotik babestu ahal izateko, baliteke bakarrik lan egiteari utzi, beste batzuekin lan egin eta, agian, erlaxatzen ikasi behar izatea.