San Juan (Puerto Rico). Polizia-kapitainak agertzeko dei egingo dio Henry Hearst abokatuari, uharteko pertsona garrantzitsuenetako bati, neskatxa baten bahiketari eta hilketari buruzko adierazpena osa dezan. Izan ere, hilabete batean beste bi neska ere erail dituzte, oso antzeko egoeratan. Hala ere, hasieran bisita arrunta zirudiena aurreikusi ezineko ondorioak izango dituen galdeketa latza bihurtuko da.