National Association of Nursery Educators elkarteak ekoitzitako 18 minutuko film laburra. Haur-hezkuntzaren abangoardian dagoen haur-udaleku bateko eguneroko bizitza kontatzen du. Geroago sorgin-ehizak zigortutako Lloyd Gough aktorea izan zen narratzailea.