Loseyren agur zinematografikoa, zuzendaria 1984an hil eta gero estreinatua, Britainia Handiko zinemagintzaren tradizio osoari egindako omenaldi bat izan zen, halaber, filmaren hiru protagonistei esker: izan ere, britainiar aktore prestigiotsuenetako bi, Vanessa Redgrave eta Sarah Miles, 50eko hamarkadako mito erotikoarekin, Diana Dors-ekin, elkartu ziren haren azken zinema-lanean. Bainu turko batzuetara joan ohi diren hiru emakumek kanpaina bati ekingo diote bainuak ixtea galarazteko.