Isabelle Huppert eta Jeanne Moreau dira Loseyren filmografiako lan ezezagunenetako honen protagonistak. Zuzendariaren beste film kosmopolita bat, kasu honetan Frantzian eta Japonian filmatua. Filmaren ardatza Frederique-k, amuarrain-haztegi baten jabeak, aurre egin beharreko dilema morala da: edo gaixo dagoen senarrarekiko leialtasuna, edo beste bi gizonekin dituen harremanak.