Mozarten opera klasikoak ez zuen inoiz izan halako egokitzapen zinematografiko bikain eta luxuzkorik. Italian filmatua, kokaleku erabat ikusgarrietan, lan honetan bat egin zuten Loseyren eta Gerry Fisher kameralariaren talentu bisualak eta austriar konpositorearen jenioak. Paregabeko antzeztaldeak are gehiago liraindu zuen azken horren obra: Ruggero Raimondi, Edda Moser, Kiri Te Kanawa, José Van Dam, Kenneth Riegel eta Teresa Berganza, Lorin Maazel zuzendariaren batutapean.