Loseyri beti liluragarriak iruditu zitzaizkion identitatea eraikitzeko eta besteekin harremanetan jartzeko erabiltzen ditugun mozorro eta fikzioak; Tom Stoppard dramagileak idatzitako film honetan, koska bat gehiago estutu zuen gaia. Blokeatuta dagoen idazle bat gidoi bat aurrera ateratzeko ahaleginetan da; bien bitartean, emazteak amodiozko harreman bat hasiko du poeta dela dioen alemaniar gazte batekin. Horrela hasiko da haien arteko borroka isila, Loseyren filmen tradizio petoenean.