Loseyk Galileo Galilei pertsonaia historikoa baliatu zuen, beste behin ere desberdina denarekiko intransigentziaz eta boterearen mekanismo zapaltzaileez hausnartzeko. Bertolt Brecht dramagilearen testu baten egokitzapen honetan, paper nagusian antzezpen bikaina egin zuen Topol (Fiddler on the Roof) aktore eta abeslariak.