Losey eta bere adiskide zaharrak, berriz ere elkarrekin; oraingoan, bere lan adierazgarrienetako batean, zuzendariak Harold Pinter, Dirk Bogarde eta Stanley Baker izan zituen bidelagun. Filmak Epaimahaiaren Sari Berezia irabazi zuen Canneseko zinema-jaialdian. Britainia Handiko unibertsitate bateko giroa, itxuraz baketsua, erabat asaldatzaile bihurtuko da Loseyren lupa-kameraren azpian: boterea lortzeko borrokak, ezkutuko harremanak, desira erreprimituak eta aspertasun existentziala.