James Hadley Chase-ren eleberri batean oinarrituta, Loseyk inoiz pantailaratu zuen amodio-istorio nahasienetako baten jokaleku bihurtu zen Venezia. Stanley Bakerrek idazle arrakastatsu bat hezurmamitu zuen; eroso eta luxuz bizi da, harik eta Evek, hura galbidera eramateko prest dagoen femme fatale batek, bizitza suntsitzen dion arte. Jeanne Moreau frantziar izarrak lehen aldiz lan egin zuen zuzendariarekin film honetan, kutsu mitologikoak hartzen dituen emakumezko pertsonaia bat hezurmamituz.